Єдиний кандидат з мажоритарного округу чия реклама була на рівні топ-партійників.
Голосно заявляти про себе екс міський голова Ірпеня Володимир Карплюк вміє як ніхто інший.
Так трапилось з передвиборчою агітацією, яку крутять на провідних каналах 1+1 та Інтер, де Володимир Карплюк презентує свої основні досягнення – «новий» Ірпінь.
Рух “Чесно” підрахували витрати передвиборчих роликів.
Хронометраж ролику Володимира Карплюка 20 секунд, транслювались за період з 17 червня по 7 липня 327 разів.
Вартість трансляцій складає 9,4 млн гривень. Це більше, ніж вартість реклами партій “Громадянська позиція” Анатолія Гриценка (9,1 млн), “Самопоміч” Андрія Садового (4,5 млн) та “Сила та Честь” Ігоря Смешка (1,8 млн).

Недешево, але таким чином Володимир Карплюк вбив двох зайців: себе показав та задав курс потенційним інвесторам за новим житлом.